Reklamacje i zwroty
Jeśli produkt zakupiony w naszym sklepie internetowym ci nie odpowiada i chciałbyś go zwrócić lub wymienić, postępuj zgodnie z poniższą instrukcją. Czas na zwrot to 14 dni od momentu zakupu online.
Jeśli produkt zakupiony w naszym sklepie internetowym Ci nie odpowiada i chciałbyś go zwrócić lub wymienić, po-stępuj zgodnie z poniższą instrukcją. Czas na zwrot to 14 dni od momentu odebrania przez Ciebie przesyłki.
Przed nadaniem do Ciebie przesyłki, każda Qmata Eco jest sprawdzana przez pracownika Działu Magazynu pod kątem technicznym, jesteśmy przekonani, iż otrzymujesz towar w 100% pełnowartościowy, zgodny z opisem zamieszczonym na stronie www.qmata.pl . Dotychczas procent zwrotów wynosi 0,3% – cieszymy się, że nasz produkt spełnia oczekiwania.
Warunkiem zwrotu jest brak śladów użytkowania produktu, oryginalne opakowanie i dokument sprzedaży jakim jest faktura lub paragon, wypełniony czytelnie protokół zwrotu, który dołączony został do przesyłki wraz z dokumentem sprzedaży, możesz go też pobrać tutaj. Pamiętaj, że potwierdzenie płatności z Twojego banku nie jest dokumentem sprzedaży. Koszt nadania przesyłki leży po Twojej stronie i nie zostanie zwrócony.
Nie przyjmujemy przesyłek za pobraniem.
Przesyłkę nadaj na adres:
IQDX Sp. z o.o.
ul. Kalinowa 6/11
43-600 Jaworzno
Gdy otrzymamy Twoją przesyłkę, zostanie ona zweryfikowana przez Zespół naszego magazynu pod kątem technicznym i formalnym.
Jeżeli weryfikacja przebiegnie pozytywnie – pieniądze zostaną zwrócone w ciągu 14 dni roboczych od dostarczenia przesyłki na nasz magazyn.
Jeżeli wynik weryfikacji przebiegnie negatywnie, skontaktujemy się z Tobą i ustalimy dalszy bieg procesu.
Jeśli produkt zakupiony w naszym sklepie nie spełnia twoich oczekiwań i chciałbyś złożyć reklamację postępuj zgodnie z poniższą instrukcją
Dotychczas nie odnotowaliśmy ani jednej reklamacji.
W przypadku wystąpienia wady, należy wykonać zdjęcia wady i ją opisać, dołączyć zdjęcie/ skan dokumentu sprzedaży, tak przygotowaną wiadomość należy przesłać na adres e-mail: reklamacje@qmata.pl
Jeżeli na podstawie Twojej wiadomości będziemy w stanie rozpatrzyć reklamację pozytywnie, poprosimy Cię o spakowanie Qmaty Eco, w taki sposób, aby nie narazić jej na dodatkowe uszkodzenia, wypełnienie protokołu reklamacji, dołączenie dokumentu sprzedaży. Po tak przygotowaną paczkę, przyślemy kuriera, pod wskazany przez Ciebie adres. Koszt przesyłki wówczas leży po naszej stronie. Jeżeli kurier nie podejmie przesyłki z Twojej winy w umówionym termi-nie, koszt dostarczenia przesyłki leży po Twojej stronie.
Jeżeli na podstawie Twojej wiadomości nie będziemy w stanie rozpatrzyć reklamacji, poprosimy Cię o spakowanie Qmaty Eco, w taki sposób, aby nie narazić jej na dodatkowe uszkodzenia, wypełnienie protokołu reklamacji, dołączenie dokumentu sprzedaży. Poprosimy Cię, aby tak przygotowana paczka została przesłana do naszej Centrali. Koszt dostarczenia przesyłki leży po Twojej stronie.
Jeżeli reklamacja zostanie rozpatrzona pozytywnie, poniesiony przez Ciebie koszt przesyłki zwrócimy na Twoje konto. Jeżeli reklamacja zostanie rozpatrzona negatywnie, kosztów przesyłki nie zwrócimy a Qmatę Eco odeślemy na wskazany przez Ciebie adres, na Twój koszt.
Na każdym etapie procesu reklamacji będziesz otrzymywać informacje e-mail z działu reklamacji.
Przesyłkę w przypadku reklamacji nadaj na adres:
IQDX Sp. z o.o.
ul. Kalinowa 6/11
43-603 Jaworzno
Nie przyjmujemy paczek za pobraniem.
Jaki jest schemat postępowania w przypadku pozytywnie rozpatrzonej reklamacji?
Naprawa produktu => jeżeli naprawa produktu nie jest możliwa => wymiana na produkt wolny od wad => jeżeli wymiana produktu nie jest możliwa => zwrot pieniędzy, na konto wskazane w protokole reklamacji. W przypadku zwrotu pieniędzy – przelew zrealizujemy w ciągu 14 dni od momentu zakończenia procesu reklamacji, na konto, wskazane w protokole reklamacji.
Administratorem moich danych jest IQDX Sp. z o.o., z siedzibą w Jaworznie, przy ul. Kalinowej 6/11, kod pocztowy 43 – 600, adres e-mail: kontakt@iqdx.pl , wpisana do rejestru przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy w Katowice- Wschód, Wydział VIII Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego, pod numerem KRS 0000847260, o numerze NIP: 6322025919, REGON: 386366420 , o kapitale zakładowym: 120 000,00 PLN, która jest właścicielem znaku towarowego Qmata
Mam prawo dostępu do moich danych, ich poprawiania, żądania ich usunięcia lub ograniczenia ich przetwarzania, a także przenoszenia oraz wyrażenia sprzeciwu. Przysługuje mi wniesienie skargi do organu nadzorczego, którym jest Prezes Urzędu Ochrony Danych Osobowych – jeżeli moje dane są przetwarzane niezgodnie z wymogami prawnymi.
Dane będą przetwarzane w celu:
- realizacji moich uprawnień związanych z odstąpieniem od umowy i realizacją prawa zwrotu lub
- rozpatrzenia mojego zgłoszenia reklamacyjnego wraz z analizą przyczyn jego złożenia oraz realizacji moich uprawnień konsumenckich związanych z prawem do zgłoszenia reklamacji
- marketingowym, polegającym na proponowaniu mi produktów sprzedawanych przez Administratora, samym Administratorze, promocjach, wydarzeniach promocyjnych, w szczególności w postaci katalogów produktowych i gazetek promocyjnych, badaniu poziomu satysfakcji klienta związanej z przeprowadzonym procesem sprzedaży, reklamacji i zwrotu.
Podanie danych jest dobrowolne, lecz konieczne do realizacji prawa do zwrotu lub rozpatrzenia zgłoszenia reklamacyjnego zakupionego w sklepie internetowym towaru.
Podstawą prawną przetwarzania moich danych jest art. 6 ust. 1 lit. b w zakresie rozpoznania reklamacji z tytułu wadliwości towaru, zaś w przypadku zwrotu art. 6 ust. 1 lit. c rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27.04.2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE. Na administratorze ciążą obowiązki wynikające z zawartej umowy oraz obowiązki prawne wynikające z realizacji uprawnień konsumenta, które wynikają z odrębnych przepisów. Podstawą przetwarzania danych będzie także art. 6 ust. 1 lit. f – prawnie uzasadnionym interesem administratora jest prowadzenie marketingu własnych towarów oraz prowadzenie badania poziomu satysfakcji klienta związanej z przeprowadzonym procesem sprzedaży, reklamacji i zwrotu.
Odbiorcami danych osobowych mogą być:
- Pracownicy firmy biorący udział w procesie zwrotu lub reklamacji,
- podmioty obsługujące system magazynowo – sprzedażowy,
- podmioty obsługujące badanie poziomu mojej satysfakcji jako Klienta,
- podmioty obsługujące działania marketingowe,
- kurierzy.
Administrator nie planuje przekazywać Pani/Pana danych osobowych odbiorcom spoza EOG, czyli do państw trzecich.
Dane osobowe będą przetwarzane przez czas:
- konieczny do rozpatrzenia i wykonania zgłoszenia zwrotu towaru zakupionego w sklepie internetowym, a także zachowania możliwości wykazania prawidłowości decyzji administratora
- niezbędny do realizacji innych obowiązków prawnych wynikających z przepisów, w tym podatkowych
- prowadzenia działań marketingowych przez Administratora albo do czasu wyrażenia przeze mnie sprzeciwu wobec dalszego przetwarzania danych osobowych w celach marketingowych.
Przysługują mi dwa rodzaje prawa sprzeciwu wobec przetwarzania moich danych osobowych, jeżeli Administrator przetwarza moje dane osobowe:
- na potrzeby marketingu bezpośredniego, to mogę zgłosić sprzeciw w każdym przypadku;
- na podstawie innych prawnie uzasadnionych interesów, to mogę zgłosić sprzeciw z przyczyn związanych z moją szczególną sytuacją.